Практичен и удобен за майките стол за кърмене получи като дарение Отделението по неонатология на УМБАЛ "Софиямед" в подкрепа на дългогодишната стратегия на структурата за развитие на кенгуру-грижите.
УМБАЛ „Софиямед“ е едно от седемте болнични заведения в страната, чиито специализирани неонатологични структури получиха чрез Фондация “Нашите недоносени деца” дарение и оборудване за развитие на кенгуру-грижата и кърменето.
Благодарение на партньорството си с Pampers и магазини dm България, в рамките на кампанията „Ново начало за най-малките герои“, фондацията осигурява за лечебните заведения стол за кенгуру-грижа, повивалници и матрачета за повиване, които са вече на разположение на бебетата и родителите им. Сред дарените артикули са и красиви бодита за недоносени бебета с вдъхновяващия надпис “Аз съм герой”, съобщават от фондацията.
Средствата за даренията са събрани по време на кампания проведена в периода 28.04 – 25.05.2022 г. За всяка покупка на продукт с марка Pampers – пелени, пелени-гащи и мокри кърпички от магазини dm България, „Проктър и Гембъл България“ ЕООД даряваха и за недоносените деца. Основната цел на Pampers е да осигури спокойна и уютна среда на родителите и техните крехки съкровища по време на престоя им в неонатологичното отделение, за да помнят тези моменти с любов и топлина, изтъкваше кампанията.
Новото дарение е пореден принос към усилията на Фондация “Нашите недоносени деца” за подобряване на цялостната грижа за преждевременно родените бебета в България, в съответствие с вече утвърдените на световно ниво практики като контакт “кожа-до-кожа”, кенгуру-грижа и насърчаване на кърменето.
„Кенгуру-грижата е особено важна за недоносените бебета, защото помага за стабилизиране на състоянието им, по-добро развитие на мозъка и намаляване на болничния престой. Тя спомага за подобряване на храненето и по-добри жизнени показатели като регулация на дишането, сърдечния ритъм и телесната температура, като дава и невероятна възможност на бебетата и родителите им и за изграждане на по-добра емоционална връзка“, изтъкват от фондацията.
Повече информация за кампанията вижте
ТУК